Styret

Leder

Vibeke Marie Aasgaard, 37 år Bosatt i Moss.
Har et Maine Coon oppdrett, HappyStar. Kattene er familiemedlemmer og lever hverdagslivet med oss.
Stolt av å inkludere polydaktyle Maine coons i avlsarbeidet vårt, da de representerer en viktig del av Maine coonens historie og unike genetiske variasjoner.
Grunnen til at jeg sitter i dette styret er mitt engasjement, erfaring fra tidligere styreverv og fordi jeg ønsker en TICA-klubb i Norge med mulighet for utstillinger.

Nestleder

Hege Raklev, 50 år, bor i Tromsø.

Jeg har hatt styreverv i annet forbund.

Sekretær

Elisabeth Stjernevall, 37 år, gift og bor i Halden.

Driver oppdrett av Maine Coon, Glittertind, hvor vi nå har inkludert polydactyle maine coon.

Jeg har sakt ja til dette vervet for å bidra med min kunnskap og jeg er veldig opptatt av dyrevelferd og ser frem til nye utfordringer.

Kasserer

Tina Desirée Skaue Karstensen,

30 år og bor på Jessheim. Jeg er veldig engasjert og ser frem til nye utfordringer. Jeg eier en maine coon gutt og er fôrvert for ei polydactyl maine coon jente. Jeg er opptatt av god dyrevelferd, og her hjemme er kattene en del av familien. Jeg har også en oppdretterdrøm i fremtiden og gleder meg til TICA utstillinger i Norge.

Rådgiver

Marita Sörensen, 35 år, oppvokst i Norge, men bor i Sverige. Oppdretter av Maine Coon med katterinavnet Taschanas og har värt i TICA siden 2015.
Vokst opp i et Hellig Birma oppdrett og fartet rundt med min mor på utstillinger rundt om i Norge som liten.
Vi var först med å få en Maine Coon Polydactyl til Champion i Sverige gjennom deres förste TICA utstilling -22 og gleder oss stort til Freyas Cats sine utstillinger i Norge!